teisipäev, 19. jaanuar 2010

Õpilaste blogid

Pikendatud õppe klassi õpilastel on nüüd igaühel oma blogi, mida veidi aega arvutitundides täiendatakse. Loodetavasti ka peale tunni lõppu ;)

Blogidega saab tutvuda siit:

Arvutiõpetaja

8 kommentaari:

  1. Mulle meeldis Blogi tegemine normaalne asi. Blogi tegemine on nii lihtne ja huvitav.

    VastaKustuta
  2. Minule meelids väga see oli väga lihtne blogitegemine.Leida

    VastaKustuta
  3. Mulle meeldib blogi kuigi ma ei tahtnud algises seda teha aga see blogi on lahe...

    VastaKustuta
  4. Mulle meeldis Blogi tegemine.Blogi tegemine oli natuke raske.

    VastaKustuta
  5. Minule meeldis selle blogi tegemine. See oli lihte ja mugav ning huvitav.

    VastaKustuta
  6. Blogi tegemine oli minu jaoks raskem ja lihtne. See on päris om blogi.

    VastaKustuta
  7. minu meelest oli blogi tegemine suht lahe ja huvitav

    VastaKustuta
  8. Hardy blogi tegemine oli väga huvitav

    VastaKustuta